تحقیق جامع و کامل با عنوان استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار
دانلود تحقیق جامع و کامل با عنوان استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار شامل ویژگی مرحله افول، استراتژی های مرحله افول، متغیر های وضعیتی استراتژی برداشت، متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ(نگهداریمتغیر های وضعیتی استراتزی بازمانده سود آورف متغیر های وضعیتی استراتزی بازار بسیار خاص وکوچک، مشخصات بازار، پیش بینی تقاضا
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 15 |
حجم | 152 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
عنوان: تحقیق جامع و کامل با عنوان استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار
دسته: مدیریت ( مدیریت بازاریابی- استراتژی های بازاریابی)
فرمت: word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 15 صفحه
این فایل در 15 صفحه با فرمت word در زمینه استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار بوده و شامل بخشهای زیر است:
مقدمه
ویژگی مرحله افول
استراتژی های مرحله افول
متغیر های وضعیتی استراتژی برداشت
متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ(نگهداری
متغیر های وضعیتی استراتزی بازمانده سود آور
متغیر های وضعیتی استراتزی بازار بسیار خاص وکوچک
مشخصات بازار
پیش بینی تقاضا
روش های کیفی
روش های کمی
مشخصات رقبا
موقعیت رقابتی
شدت رقابت
مشخصات شرکت
سهم بازار(MS)
دستهبندی منابع سازمان
قابلیت وشایستگیهای محوری سازمان
وفاداری
شاخص های سنجش وفاداری مشتریان
منابع
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
درباره این سایت