تحقیق جامع و کامل با عنوان استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

 

دانلود تحقیق جامع و کامل با عنوان استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار شامل ویژگی مرحله افول، استراتژی های مرحله افول، متغیر های وضعیتی استراتژی برداشت، متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ(نگهداریمتغیر های وضعیتی استراتزی بازمانده سود آورف متغیر های وضعیتی استراتزی بازار بسیار خاص وکوچک، مشخصات بازار، پیش بینی تقاضا


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 15
حجم 152 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

 

 

عنوان: تحقیق جامع و کامل با عنوان استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

دسته: مدیریت ( مدیریت بازاریابی- استراتژی های بازاریابی)

فرمت: word (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: 15 صفحه

این فایل در 15 صفحه با فرمت word در زمینه استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار بوده و شامل بخشهای زیر است:

مقدمه

ویژگی مرحله افول

استراتژی های  مرحله افول

متغیر های وضعیتی استراتژی برداشت

متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ(نگهداری

متغیر های وضعیتی استراتزی بازمانده سود آور

متغیر های وضعیتی استراتزی بازار بسیار خاص وکوچک

مشخصات بازار

پیش بینی تقاضا

روش های کیفی

روش های کمی

مشخصات رقبا

موقعیت رقابتی

شدت رقابت

مشخصات شرکت

سهم بازار(MS)

دسته­بندی منابع سازمان

قابلیت وشایستگی­های محوری سازمان

وفاداری

شاخص های سنجش وفاداری مشتریان

منابع

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : مرحله ,بازار ,وضعیتی ,استراتژی ,متغیر ,افول ,مرحله افول ,استراتژیهای بازاریابی ,افول بازار ,وضعیتی استراتزی ,وضعیتی استراتژی ,عنوان استراتژیهای بازاریابی ,استراتزی بازار بسیار ,وضعیتی استراتزی بازمانده ,وضعیتی استراتزی بازار
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دیجیتال مارکتینگ امولسيفاير سایت آشپزی graphicdesigner منو خودت بلاگ رهام وب وبلاگ اختصاصی روستای رمون کافه زندگی مصالح ساختمانی سیمان